Ojoisten Lastentalo, Mäyräntie 3, 13600 Hämeenlinna [kartta]

Pakkostiili-korisjoukkueen viikoittaiset 1,5h koripallohöntsyt Ojoisten Lastentalon liikuntasalissa! Ikähaarukaltaan porukka on pari-kolme-nelikymppistä ja taso on kirjava. Tervetuloa kokeilemaan, jos koripalloilu rennossa ilmapiirissä kiinnostaa! Yksittäisillä peleillä käymisestä veloitetaan 5€/kerta, mutta pidemmäksi ajaksi sitoutuvien kanssa sovitaan edullisempi kuukausi- tai kausimaksu. (Ensimmäinen kokeilukerta on ilmainen.)
IN ENGLISH: The weekly, easygoing, 90-minute PAKKOSTIILI- basketball games on a good, full-sized court at Ojoinen! – The fee for the games is 5€/person. And if you want to sign up for the whole winter-season, you can settle a much lower season fee with our court-fee-controller Janne. (First try-out-games for free!)

Ilmoittautumiset

15
Eero K Antti K Jussa L Cheezy P Juho N Touko H Lorenzo Iina K Hannu L Heikki K Kaius K Janne K Jona Tatu Pave
4
Japo Panu J Eemil M Latetee
41

Kommentoi...

Tatu ilmoittautui in

Varmaankin taas myöhässä

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot